Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Dit boek brengt daar verandering in. In 'De Wet van Snuf' beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven. Hij laat bovendien zien welke voorwaarden en risico's eraan zijn verbonden, en wat het uiteindelijk oplevert. Wie snel meer succes wil boeken, privé of zakelijk, begint dus met 'De Wet van Snuf'. Jos Burgers is auteur van bestsellers als 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken, No Budget Marketing', 'Geef nooit korting!' en 'Gek op gaten'. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.Bron : http://www.managementboek.nl
marketing --- marketingcommunicatie --- managementvaardigheden --- klantenmanagement --- klantgerichtheid --- PXL-Business 2018 --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Relatiemarketing --- Sociale vaardigheden --- Managementvaardigheden
Choose an application
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten.De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.SONJA STALFOORT is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Als spreker, trainer en consultant. Het is haar passie verbindingen te creëren waar iedereen energie van krijgt.?Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!?Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.' - Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' - Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
Organisatieleer --- Klantgericht ondernemen --- Feedback --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- PXL-Business 2020 --- organisatiekunde --- klantgerichtheid --- Klantgerichtheid --- Organisaties, gedrag
Choose an application
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. iHet event als strategisch marketinginstrument/i beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen. iHet event als strategisch marketinginstrument/i richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst. Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hboers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events. Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda. Bron : http://www.bol.com
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- merken --- relatiemarketing --- marketingcommunicatie --- city-marketing --- evenementen marketing --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Beleveniseconomie --- Marketing --- Citymarketing --- Relatiemarketing --- Strategisch marketingmanagement --- Marketinginstrumenten --- Evenementen ; marketing --- Evenement --- Marketingmix --- Financiewezen --- Evenementen. --- Strategische marketing. --- Projectmanagement --- Evenementen ; organisatie
Choose an application
Marketing --- Relatiemarketing --- Klantgericht ondernemen --- Praktijk --- Nederland --- Customer Relationship Management --- Klantgerichtheid --- Management --- Verkoop --- Financiewezen --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van b2b-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit. (Bron: flaptekst)
Applied marketing --- B2B (business-to-business) --- marketingplan --- marketingstrategie --- PXL-Business 2017 --- business-marketing --- business-to-business --- marketing --- Marketing --- relatiemarketing
Choose an application
Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen': het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt. Het handboek start daar waar heel wat handboeken over verkoop eindigen. In de praktijk wordt nog te dikwijls neergekeken op commerciële functies. Het besef groeit dat account management een bron van vernieuwing, innovatie en een groot concurrentieel voordeel kan betekenen. Bedrijven zijn op zoek naar accountmanagers met een stevige bedrijfseconomische en commerciële achtergrond. Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klantenportfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken.Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. De accountmanager wordt geconfronteerd met professionele buying centers. Dat vereist een goede kennis, niet alleen van de supply chain; ook de demand chain doorgronden is een professionele must voor de accountmanager. Het handboek richt zich op studenten hoger onderwijs die meer inzicht willen opbouwen in het commerciële beleid van organisaties in een business-to-business context. Ook accountmanagers van business-to-consumer organisaties vinden in het handboek tal van toepassingen om met nieuwe inzichten account management toe te passen. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Het is een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied. Organisaties kunnen daar best meteen rekening mee houden. Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijkoefeningen en -voorbeelden. Het biedt de gebruiker van het handboek de mogelijkheid om de materie op een interactieve en geactualiseerde manier in te oefenen.Bron : http://www.acco.be
management --- account management --- 369.3 --- verkoopkunde --- verkopen --- klantenmanagement --- 658.811 --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Accountmanagement --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- PXL-Business 2015 --- verkooporganisatie --- verkooptechnieken
Choose an application
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de benaderingen waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld, zoals de uitgangspunten van de IMP-group (International Marketing and Purchasing). Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Dit studieboek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing of industriële marketing, zowel op hbo-niveau (met name voor de technische en economische richtingen) als op universitair niveau (vooral voor (technische) bedrijfskunde en bedrijfseconomie). Het boek is eveneens bruikbaar in het kader van andere opleidingen, bijvoorbeeld met het oog op het NIMA Business Marketing Examen. Uiteraard kan het boek ook worden gebruikt door mensen die in de praktijk werkzaam zijn en hun kennis van dit veranderende vakgebied op peil willen houden. (Bron: Noordhoff)
marketing --- relatiemarketing --- 658.8 --- 339.138 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- Applied marketing --- marketingplan --- business marketing --- Marketing --- PXL-Business 2018 --- marketingstrategie --- business-marketing
Choose an application
Hoe werk je klantgerichter en klantvriendelijker ? Hoe maak je blije en loyale klanten ? Ken je klant en hanteer duidelijke bedrijfswaarden. In dit boek geeft expert Geert Dehouck honderden adviezen over hoe je de klant centraal stelt en zo gemakkelijk meer succes boekt.Op basis van een uniek gedragstijlenmodel schat je elke klant juist in. Met een bedrijfscharter profileer je specifieke kernwaarden. En met deze kapstok coach je alle medewerkers in klantbewust en excellent gedrag, om klantentevredenheid nog meer te bevorderen. Zo wordt dit boek de sleutel tot loyale klantenbinding, met aandacht voor klant en organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Customer relations --- Toegepaste marketing --- marketing --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- PXL-Business 2018 --- verkoopkunde --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- bedrijfsstrategiëen --- Applied marketing --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- Relatiemarketing --- Klantenservice --- Klantvriendelijkheid
Choose an application
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.
Applied marketing --- city-marketing --- relatiemarketing --- merken --- marketingcommunicatie --- marketinginstrumenten --- evenementen marketing --- evenementenorganisatie --- marketing --- 375.9 --- branding --- citymarketing --- evenementen --- event management --- eventmarketing --- 659.5 --- effectmeting --- Evenementen --- Eventmarketing --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- events - evenementen --- Evenementenmarketing --- Beleveniseconomie --- Marketing --- Citymarketing --- Relatiemarketing --- Strategisch marketingmanagement --- Marketinginstrumenten --- Strategische marketing --- Evenementen. --- Strategische marketing. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- sociale marketing
Choose an application
Door de opkomst van het internet heeft het vak marketing zich sterk ontwikkeld. Consumenten en klanten hebben tegenwoordig een bredere keuze uit producten, diensten, prijzen en leveranciers. Producenten en dienstenleveranciers krijgen nieuwe mogelijkheden om hun activiteiten uit te breiden en om nieuwe online marketingcommunicatietechnieken te gebruiken. Dit levert nieuwe producten, distributiemogelijkheden en communicatievormen met de klant op.De centrale vraag in Principes van internetmarketing is hoe internettechnologie in het vakgebied van marketing kan worden toegepast. Bedrijven kunnen nu ook op een andere manier klanten werven, op een andere manier verkopen en op een andere manier communiceren. Dat vereist een gericht managementproces en het vraagt om het vaststellen van een online waardepropositie en het effectief toepassen van internettechnieken, zoals affiliate marketing en zoekmachinemarketing.Het boek biedt een uitgebreide leidraad voor het ontwikkelen van een internetmarketingstrategie. Dit wordt gedaan aan de hand van recente modellen, gecombineerd met praktijktips. De theorie wordt uitgebreid ondersteund met voorbeelden en figuren.Principes van internetmarketing bestaat uit drie delen, die elk een verschillend aspect behandelen in het marketingproces:- de basis van internetmarketing- de ontwikkeling van een internetmarketingstrategie- de implementatie en evaluatie van internetmarketingBron : http://www.pearson.com
Internet --- Cybermarketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- internetmarketing --- marketing --- 369.11 --- 658.8:004.738.5 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- mediaplanning --- marketing - internet --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- relatiemarketing --- internet --- e-commerce --- PXL-Business 2016 --- direct marketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|